Playlist

艣roda, 16 grudnia 2015

The End 馃檲

Pami臋tam pocz膮tek tego bloga,m贸j pierwszy post,pierwszy komentarz,rado艣膰 z kolejnych oberwator贸w i wy艣wietle艅.Teraz kiedy o tym wszystkim my艣l臋 ,chc臋 mi si臋 , p艂aka膰.Dojrza艂am, jestem o wiele bardziej do艣wiadczona ni偶 by艂am na pocz膮tku.Mia艂am nie wraca膰,ale poczucie winy nie dawa艂o mi spokoju.Nie potrafi臋 odej艣膰 bez jakiegokolwiek po偶egnania.Wi臋c o to jestem z postem pisanym na szybko , gdzie postaram si臋 opisa膰 wszystk co czuje i wyja艣ni膰 brak aktywno艣ci z mojej strony.Zdaj臋 sobie spraw臋 , 偶e za du偶o dawnych czytelnik贸w,je艣li jakikolwiek to przeczyta,wiele z was odesz艂o podobnie jak ja.Chcia艂am was przeprosi膰 zacz臋艂am co艣 , a nie sko艅czy艂am, po prostu zda艂am sobie z spraw臋 , 偶e ja si臋 do tego po prostu nie nadaje.Cz臋sto pisa艂am rozdzia艂y pod presj膮 , na szybko,byle jak,oczywi艣cie nie zostawie mojego opowiadania ,jednak jego nowej wersji i reszty historii , nie zobaczycie tutaj.Chcia艂am po prostu si臋 z wami godnie po偶egna膰 , nie , nie b臋dzie 偶adnego epilogu czy co艣 w tym gu艣cie , historia na blogu jest mantakim etapie, 偶e pogubiliby艣cie si臋 w postaciach , w rozwini臋ciu historii b臋dzie wiele nowych,a stare zmienione.Nie mog臋 po wiedzie膰 ,偶e odchodz臋 , bo tak szczerze , ju偶 to zrobi艂am.Dlaczego odesz艂am? Sama nie wiem.Kiedy艣 po prostu przesta艂am,wchodzi膰 na blogspot,zacz臋艂am robi膰 to co kocham-robienie filmik贸w na yt,a opowiadanie pisa艂am i do tej pory pisz臋 od nowa pozmieniane , bez presji na spokojnie , tak jak powinno by膰 od pocz膮tku.Przepraszam was bardzo,偶e tak to wszystko zostawi艂am , ale nie widz臋 sensu by to ci膮gn膮膰.Jeszcze raz 偶egnam i pozdrawiam☺


adios chicos 馃槅
Suerte para Todos 馃挒

2 komentarze:

  1. Nawet nie wiesz jak jestem smutna . Przykro mi bo kazdego dnia a偶 do teraz oczekiwalam 偶e wejdziesz i cos dodasz .. Szkoda , ze przychodzisz z pozegnaniem , przepraszam , 偶e tak p贸藕no ale .. Jako艣 dziwnie si臋 z tym czuje .. :* B臋d臋 tesknic za twoim opowiadaniem :*

    OdpowiedzUsu艅