Playlist

sobota, 13 września 2014

One Part Naxi ,, Habla si peudes ``






Szli razem przez park ... Byli tacy szczęśliwi ... Myśleli , że już zawsze tak będzie ... niestety los zgotował im niespodziankę , która zniszczy ich miłość ... Dziewczyna stanęła , a chłopak zaczął się jej uważnie  przyglądać ... Często się zakochiwał ... Szczerze to prawie ... Ale gdy zauroczył się Poczuł coś wyjątkowego coś czego jeszcze nigdy nie czuł ... Był dla Naty jak rycerz ... Zawsze ją bronił ...  Niestety zawsze ktoś lub coś stawał im na drodze ... Teraz byli. Szczęśliwi  ...
- Maxi  ? Wymień mi moje wady - Chłopak  spojrzał się jej głęboko w oczy było w nich tyle naiwności i szczerej miłości ... Zaśmiał się i pocałował ją w czoło ... Nie widział w niej żadnych wad ... Dla niego była idealna , bo gdy kogoś się kocha wszystkie wady akceptuje się i zamienia w zalety ...
- Naty ty nie masz wad jesteś doskonała dla mnie jesteś i nie mów mi , że jest inaczej , bo mogę się z tobą kłócić całą wieczność dla mnie byłaś jesteś i zawsze będziesz idealna w każdym calu - Ona chciała coś jeszcze powiedzieć , ale on ją namiętnie  pocałował ... Przez resztę drogi szli w ciszy ... Nie potrzebowali słów wystarczało im , że po prostu byli ...

-  Dlaczego mnie kochasz ?
- A musi być jakiś powód do miłości ?


Stali razem z resztą uczniów ... Pablo przedstawiał nowych uczniów i gwiazdy y-mixu , których trzeba oprowadzić po słonecznym Buenos Aries  wśród nich była śliczna blondynka , którą Naty od początku nie lubiła , bo nie dość , że Maxi się na nią gapił to miał oprowadzać tą blondynkę po Buenos Aires ... Dziewczyna cały czas patrzyła się na Maxiego , a gdy nauczyciel wyszedł z sali od razu do niego ... Jak na nie szczęście Naty musiała iść na próbę zespołu ...
- Więc to ty masz mnie oprowadzać ? Jestem Mira ,a ty zapewne MaxChłopak nie pewnie kiwnął głową i podał jej rękę ... Oczarowała go ... Była taka piękna ... Nawet przez chwilę zapomniał o Naty ... Ale szybko się otrząsnął przecież kocha tylko Natalie i nikogo innego ... Mira złapała go za rękę i popędziła do sali muzycznej ... Zaśmiała się cicho i zaczęła cicho śpiewać ,, Voy por ti `` On się uśmiechnął poklikał coś na laptopie i już leciał podkład do tej piosenki ... Dziewczyna zaśpiewała pierwszą zwrotkę , a razem z chłopakiem cały refren ...

Porozmawiajmy ten jeden raz
Ja Cię widzę, ale ty mnie nie
W tej historii wszystko jest na odwrót
Nie obchodzi mnie już nic tym razem
Jestem przy tobie i będę
Porozmawiajmy ten jeden raz
Zawsze będę przy tobie
Mimo że mnie nie dostrzegasz, spójrz na mnie
Nie obchodzi mnie już nic tym razem
Jestem przy tobie
Jestem przy tobie
Jestem przy tobie
Jestem przy tobie



Maxi oprowadził ją po szkole , odprowadził  do domu i sam wrócił do siebie ... Położył się na łóżku i myślał co było dziwne o Mirze ... Zazwyczaj jego głową panowała Naty ... Czyżby coś się zmieniło ?

-Co ona ma czego ja nie mam ?
-Nie wiem ... Ale to nic nie zmieni ?

Minęło parę tygodni , a Maxi coraz więcej czasu poświęca tamtej .. Tłumaczy się , że ją oprowadza , ale ona wiedziała , że coś ich łączy ...
W końcu odważyła się porozmawiać z Mirą i dowiedzieć się czy Maxi się jej podoba ... Nawet nie musiała się pytać niej o to , bo sama zaczęła temat ... Mówiła jaki to Maxi cudowny przystojny i zabawny , ale to nie to ją zabolało tylko pytanie ,, Wiesz czy on ma dziewczynę ? Bo nie wspominał `` Oczywiście nic nie odpowiedziała zbyt bardzo ją to zraniło ... Poczuła jak łzy napływają jej do oczu szybko je wytarła ...
- Na pewno byście byli piękną parą - Wymusiła uśmiech na twarzy i pożegnała się z Mirą ... Dosyć chwiejnym krokiem weszła do studia , ale gdy zobaczyła Maxiego od razu chciała wyjść , ale było za późno zauważył ją ... Szybko do niej podbiegł i złapał za rękę ... Jego pierwszym pytaniem rzecz jasna było czy płakała .. Nie wierzyła jak mogła pokochać tak kłamliwą osobę ... Za śmiała się kpiąco i walnęła prosto z mostu dlaczego nie powiedział Mirze , że są razem ...  Maxi wymyślił jakieś bezsensowne wyjaśnienie ... Natalia mu nie uwierzyła i zaczęła się kłótnia ... Dziewczyna pod wpływem emocji rzuciła ...
-Najlepiej jeśli się rozstaniemy nasz związek i tak  już dawno się wypalił - Chłopak chciał protestować , ale nagle na twarzy Natalii pojawił się wielki uśmiech i pobiegła w ramiona jakiegoś chłopaka ... Gdy Maxi bliżej się przyjrzał zrozumiał , że to były Naty , który musiał wyjechać ... Teraz wrócił w najgorszym możliwym momencie ...

- Czy to prawdę koniec ?
- Jak myślisz ?


Minął tydzień , a dla niego to jak wieczność ... W każdej sekundzie swojego życia myśli o niej słowach przez nią wypowiedzianych ,, Najlepiej jeśli się rozstaniemy nasz związek i tak  już dawno się wypalił '' Dopiero teraz zrozumiał swój błąd , ale to już za późno ona jest ze swoim ex tym jak mu tam ? Rico , Zico ? Nie nie Nico .... Szedł parkiem do szkoły i nagle zobaczył najgorszy widok w swoim życiu ich całujących się ... Próbował być twardy zacisnął pięści i pobiegł w kierunku studia ... Przez wypadek wpadł na Beto , który po prosił go by poszedł po płyty do sali muzycznej ... Od razu się zgodził zaczął szukać płyt , lecz nie podejrzewał , że to był podstęp ... Po kilku minutach zrezygnowany chciał iść , ale do sali weszła ona ... Szybkim krokiem go wyminęła i zaczęła czegoś szukać ... Maxi coś do niej mówił , ale ona go nie słuchała ...
Nadal go kochała , ale chciała zapomnieć .... Nie mogła tego znaleźć złapała za klamkę , lecz drzwi   były zamknięte  ...  Zrezygnowana zaczęła krzyczeć pomocy ... Po kilku minutach miała dość i usiadła na biurku ... Chłopak spojrzał jej w oczy i szepnął przepraszam ... Dziewczyna jakby była w innym świecie... W świecie gdzie go nie ma ... Zeszła ze stołu , a drzwi się otworzyły , a w nich zdziwiony Nico ... Natalia rzuciła mu się w ramiona ... Po czym razem wyszli czule ... Maxi nie potrafił się z tym pogodzić ... Z tym , że ją stracił przez jakieś głupie zauroczenie ... Nie był z Mirą ... Nie widział sensu ... Co prawda przyjaźnią się , ale nigdy nie będą razem ...

- Przepraszam ...
- To tylko słowo on nic nie zmieni


Pablo dał swoim uczniom nowe zadanie ... Polegało ono na tym , że musieli zaśpiewać w duetach , ale nie damsko-męskiej tylko męsko-męskiej i damsko-damskiej ...  Zadanie polegało na tym by zaśpiewać piosenkę o uczuciach jednej osoby z duetu ... Niestety los chciał by Maxi był w duecie z Nico , a Naty z Mirą ... Dziś miała odbyć się pierwsza próba  Nico i Maxiego w , której miała uczestniczyć Natalia ... Chłopaki długo się zastanawiali się jak utwór za śpiewać , ale gdy Naty weszła do sali Maxi wiedział , że zaśpiewają Verte de lejos ... Nico zgodził się , a Maximiliano zaczął śpiewać pierwszą zwrotkę , a zaraz potem refren .... Oczywiście śpiewał tylko dla Natalii ona na początku się opierała , ale gdy spojrzała w te jego czekoladowe oczy od razu odpłynęła ... Wypierała z siebie myśl , że go kocha , ale nie da się oszukać serca ... Ono jest zbyt sprytne i zawsze wygra walkę pomiędzy rozsądkiem a miłością ... Gdy chłopak skończył Nico nagle musiał wyjść ... Maxi zaproponował , żeby razem zaśpiewali Natalia o dziwo bez wahania się zgodziła...

Jak wytłumaczyć to,
że nie mogę przestać myśleć o tobie,
O nas dwoje,
Jak uciec
Od piosenki, 
Która mówi o tobie 
Jeśli jesteś moją piosenką

Mogę żyć jak w bajce 
Jeśli jestem z tobą
Ożywać na każdej stronie miłości...

Chociaż starałem się, nie mogę już dłużej, 
Patrzeć na Ciebie z daleka,
Moje oczy już nie potrafią ukrywać, 
Tego sekretu
Obejmuję mnie niebo i lecę bez przerwy 
Ku spotkaniu ciebie. 
Nadszedł czas, nie ma cię,
Ktoś już zajął moje miejsce

Przez cały czas patrzyli sobie głęboko w oczy ... Byli jakby w innym wymiarze ... Ich wymiarze , w którym rządzi miłość i namiętność ... Gdy skończyli śpiewać chłopak zaczął się do niej zbliżać , ale w ostatniej chwili dziewczyna odsunęła ... Usłyszała jakiś głos za sobą i zobaczyła Nico , który napięcie się dwrócił i wyszedł ... Natalia czym prędzej za nim pognała ... Chłopak zatrzymał się dopiero w parku ... Odwrócił się w stronę Naty i cicho się zaśmiał...
- Wiem , że go kochasz i mówię to z wielkim bólem serca , ale powinnaś być z nim nie ze mną  , ale przyjaciółmi możemy być nie ? - Dziewczyna szeroko się uśmiechnęła , pokiwała głową na tak i mocno go przytuliła ...

- Czy będzie nowy początek ?
- Ale czy było już zakończenie ?


Gregorio zadał im nowe zadania , żeby zatańczyli w parach i dodatkowo zaśpiewali ... Zadanie było o tyle łatwiejsze , że mają to być piosenki o miłości ... Niestety ... A może stety ? Maxi i Naty mieli razem zatańczyć i zaśpiewać utwór ,,  Te esperare `` Dziś była ich pierwsza próba ... Maxi włączył muzykę , a Natalia zaczęła śpiewać pierwszą zwrotkę ... Szło im bardzo dobrze  aż w pewnym momencie dziewczyna potknęła się ... Chłopak szybko zareagował i złapał ją tuż przed podłogą ... Delikatnie postawił ją nie zdejmując rąk z jej bioder ... Spojrzeli sobie  głęboko w oczy i namiętnie pocałowali ... To właśnie tego najbardziej pragnęli na świecie ... Siebie ...

- Nadal mnie kochasz ?
- Nigdy nie przestałam ...

*** 
Więc ten parcik także możecie znaleźć tutaj , ale wolałam też go opublikować u siebie ^^
Miłego czytania !

8 komentarzy:

  1. cudo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ta Mira pewnie to Justyna
    dobrze że Naxi zwyciężyło

    OdpowiedzUsuń
  2. Bozi to jest świetne <333
    Naxi <333
    Nie na prawdę ten One Party jest świetne <333
    Czekam na następne One-Parte ;*
    Albo rozdział ;*
    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Naxi <3 Jak ja ich kocham !
    To było cuuudowne. Takie romantyczne :))
    :*
    Napisałaś to bardzo dobrze. Dziękuję Ci za to :)

    Panna Martin

    OdpowiedzUsuń
  4. SuperŚwietnyExtraBoskiZajebisty! *.*
    Kocham twoje opowiadanie, OS'y i piosenki! ^^
    Niestety nie mogę dalej czytać...
    Ale wiedz, że dziś wieczorem wrócę i nadrobię wszystkie zaległości! ^^

    OdpowiedzUsuń